Националният военен университет „Васил Левски“ е домакин на конференцията „Дигитална комуникация на брандовете“. Форумът е част от националната програма на фондация Digital4, чиято дейност е насочена към развитието и популяризирането на дигиталните технологии, чрез организиране на конференции, които се провеждат през цялата година на различни теми в още шест областни града в страната - София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе. Ежегодно инициативите на фондацията събират професионалисти с доказан опит в дигиталния свят – маркетолози, рекламисти, търговци, seo експерти, копирайтъри, графични дизайнери, инфлуенсъри, собственици на бизнес и предприемачи, които обменят опит, споделят знания и създават контакти.
![Снимка](/sites/default/files/inline-images/dsc_0387.jpg)
„Като домакин на първата Digital4Tarnovo конференция, Националният военен университет се превръща в своеобразен мост между традициите и бъдещето. Както знаете, част от мисията ни е да изграждаме възпитаниците си не само физически, но и морални и умствено. Да ги формираме като личности с лидерски качества, които участват в развитието на обществото. Затова и се припознаваме в инициативата Грами дигитален Търновград, която обединява хора с обща кауза-да развиват потенциала на града и региона, за да бъде той още по-привлекателен за работа и живеене“, каза в приветствието си началникът на НВУ „Васил Левски“ бригаден генерал Иван Маламов, който откри конференцията.
![Снимка](/sites/default/files/inline-images/dsc_0398.jpg)
Сред лекторите, които споделят практики от дългогодишния си професионален опит са управителят на фирма CreateX Александър Иванов, Ангел Искрев, който е творчески директор на proof, Анна Ценова, маркетинг директор на Updata One, Любомир Атанасов, управител на Internet Media Group & Digital Agency SEOMAX, Любомир Филипов от Group Architect & Deputy Program Manager, FFW Agency, Петя Савова, Global Art Director в Euro Games Technology. Освен, че споделят успешни практики, те ще говорят за това какво е бранд стойност, за дигиталната комуникация и социалните мрежи.
Организатор на конференцията е Институт „Научно-изследователска и иновационна дейност“ във Военния университет в партньорство с Digital4 Foundation и CreateX Digital Agency.