Националният военен университет „Васил Левски“ е домакин на конференцията „Дигитална комуникация на брандовете“. Форумът е част от националната програма на фондация Digital4, чиято дейност е насочена към развитието и популяризирането на дигиталните технологии, чрез организиране на конференции, които се провеждат през цялата година на различни теми в още шест областни града в страната - София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе. Ежегодно инициативите на фондацията събират професионалисти с доказан опит в дигиталния свят – маркетолози, рекламисти, търговци, seo експерти, копирайтъри, графични дизайнери, инфлуенсъри, собственици на бизнес и предприемачи, които обменят опит, споделят знания и създават контакти.
„Като домакин на първата Digital4Tarnovo конференция, Националният военен университет се превръща в своеобразен мост между традициите и бъдещето. Както знаете, част от мисията ни е да изграждаме възпитаниците си не само физически, но и морални и умствено. Да ги формираме като личности с лидерски качества, които участват в развитието на обществото. Затова и се припознаваме в инициативата Грами дигитален Търновград, която обединява хора с обща кауза-да развиват потенциала на града и региона, за да бъде той още по-привлекателен за работа и живеене“, каза в приветствието си началникът на НВУ „Васил Левски“ бригаден генерал Иван Маламов, който откри конференцията.
Сред лекторите, които споделят практики от дългогодишния си професионален опит са управителят на фирма CreateX Александър Иванов, Ангел Искрев, който е творчески директор на proof, Анна Ценова, маркетинг директор на Updata One, Любомир Атанасов, управител на Internet Media Group & Digital Agency SEOMAX, Любомир Филипов от Group Architect & Deputy Program Manager, FFW Agency, Петя Савова, Global Art Director в Euro Games Technology. Освен, че споделят успешни практики, те ще говорят за това какво е бранд стойност, за дигиталната комуникация и социалните мрежи.
Организатор на конференцията е Институт „Научно-изследователска и иновационна дейност“ във Военния университет в партньорство с Digital4 Foundation и CreateX Digital Agency.